Den som väntar på nått gott...

...väntar alltid för länge :-)

Det tog sin tid men nu har mina nya tyllar hittat hit.
Passade förstås på att beställa lite muffinsformar, sockerpärlor
& essence oxå, så nu är jag redo att påbörja dopbaket!

Ibland kommer jag på mig själv att tänka väldigt lata tankar..
Dom lyder ungefär såhär "man kanske skulle ha gjort tårtor istället",
men allvarligt talat.. jag vill inte ha några tårtor! Det är ju bestämt sen länge.
Men tårttankarna kommer fasen smygandes allt oftare ju närmare dopdagen
vi kommer. Skulle inte förvåna mig om vi står där på lördag med tårtspaden i
högsta hugg. Jag är en velpelle utan dess like, jag vet!!


Här är dom. Tanken var förstås inte att bilden skulle bli såhär, men nu blev den det.

Man skulle kunna säga att en liten Eliah är ganska bidragande till resultatet ;)


Ps. det blir inga tårtor. Jag har ingen sockerpasta. så, nu var det ur världen.

Lämna ett avtryck
Postat av: Ida

Sockerpasta kan man göra själv, men det går sjukt mycket florsocker ;)



Ja jag gillar också bleka bilder. Min bildskärm och fotolabben verkar däremot inte vilja samarbeta. Det som såg så perfekt ut på min skärm (färgmässigt) var nästan konverterat till svartvitt på bilderna, typ en svartvit människa med färgglada kläder.



Blommor är roligt att fota, lite lättare då dom står still ;P

Postat av: Camilla

Det gör ju inte saken lättare... :-) Men Hugo får hjälpa till att välja en present så blir det nog bra! :-)



Påsen följer med! (Bara jag kommer ihåg den så...)



Ses på lördag!



//Camilla

2011-03-16 @ 07:42:46
URL: http://torkkel.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback