Helgmys & Skidåkning

Vi for till stugan i torsdags.
Jag tror att Coda & Diila uppskattade vistelsen allra mest.

Tog med mig coda på en skidtur på fredan i hopp om att han kanske
kunde dra mig lite eftersom det var min första tur på skidor i år.
ha! han drog inte en endaste meter och jag hade varken fäste eller glid
på mina superskidor så jag fick vackert skata dom där 4,5 kilometrarna.
När jag kom tillbaka till stugorna var jag måttligt stolt att jag hade orkat ;)

I eftermiddag ska jag testa elljusspåret i stugun oxå! yey

coda på tur. Fotad med Pentax Optio W90

Lurk hängde med på promenad. fotad med Pentax Optio W90


Lämna ett avtryck
Postat av: Kattis

Vi har försökt oss på drag med Svante men han gillade det inte alls å lika tur var det. Vid veterinärbesök visade det sig att han har dubbelsidig patella luxation grad 2. Avlivning eller operation var vad vi hade att välja på. Fruktansvärt jobbigt val. Vi valde operation eftersom veterinär Trond Holdaas tyckte att prognosen var bra och han sa att han skulle ha opererat om det var hans hund. Kan ju alltid känns lite tveksamt eftersom Svante inte blev som vi hade tänkt. Han är ju så liten, ser ut som en tik och har spinkiga ben men herre gud vi älskar honom fruktansvärt mycket och skiter i om vi inte kommer att kunna jaga med honom, då får han bli en "prydnadsnobs" och vi får fundera på om vi vill skaffa en till. Som om det inte räckte med Svante fick jag ett gäng blodproppar i förra veckan så just nu känns det skit med både Svante och matte, fast Svante är ju lika pigg och skuttig som vanligt så av patellan märkt inte ett spår just nu. Kul att se en bild på fina Coda. Ha det så gott!

Postat av: Nina

Ja jäklar du så trevligt det ska bli att få träffa er. Och att ni blir hemma så länge oxå!

Å mys pys att få komma på E´s dop!

Hoppas att Anton kommer sköta sig =p

Så man inte behöver skämmas ;-)



Du är min favorit hurtbulle <3

Hejja på vännen!

Puss och kram

2011-03-10 @ 22:01:46
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Lisa

Får vi leja dig att ta några bilder under dopet också? Både gudmor och fotograf ;)



2011-03-10 @ 23:38:46
URL: http://leezah.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback