Morgondagens utmaning

I morgon tänker jag utmana mig själv och min kropp.
10 km löpning står på schemat & Ja, jag är lite nervös faktiskt.

Mest gör jag det för att se vad jag klarar och sen behöver jag
en tid att slå längre fram i vår, för motivationens skull.

Jag har nog inte tagit upp det här i bloggen tidigare men planen för
sommaren är att springa st Olav, så det är väl rätt bra att orka en bit
innan man klappar ihop ;)


Lämna ett avtryck
Postat av: Monica

Heja heja =) Vill du att jag ska stå någonstans efter sträckan och hejja på dig? =) Jag har tappat min motivation lite efter förkylningen. Sedan la stegräknaren av också. Fungerar inte alls.

Lycka till med löpturen.


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback