YEY!! I did it!

Jag är en fett nöjd tjej för tillfället.
Min utmaning idag var att springa 10 km och jag har varit hyfsat
nervös faktiskt. Hade en känsla av att jag nog inte skulle orka springa
hela vägen, men det skulle inte spela nån roll, det viktiga var att få en
tid på 10 km. (så jag har något att slå längre fram i vår)
Idag bar det i alla fall iväg och det gick ju kanoon!

10,3 km sprang jag, utan att gå endaste meter!
Tiden blev precis 60min, behöver jag säga hur NÖJD jag är?

Fan, ibland bara älskar jag mig själv :D

puss på er, nu ska jag lata mig resten av dagen ;)


Lämna ett avtryck
Postat av: pört

duktig du är! :))

2011-03-13 @ 10:41:25
Postat av: Kattis

Förstår precis hur nöjd du är. Jag minns hur nöjd jag var med mej själv när jag sprang första "tjejmilen".

Jag mår bra efter blodpropparna, äter waran och ska göra så i 3 månader, blir nog lite läskigt när jag måste sluta med dom. Kommer säkert oroa mej för att få flera. Nu oroar vi oss mest för Svantes första operation på tisdag.

Postat av: Nina

Åh Jisses! Du är skita duktig. Hejja världens bästa Sofi. En annan kan inte ens springa 100 meter. Å de är ingen lögn, tråkigt nog :p

2011-03-14 @ 08:10:54
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Camilla

Härligt! :-)

2011-03-14 @ 16:53:13
URL: http://torkkel.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback