God Natt!

Nu är det minsann dags att sova.
Jag klarade min
planering ganska bra ändå..
Jaktkursen hann jag helt enkelt inte med och
städningen blev inte färdig..

Nu är det iaf Godnatt!

I morgon sticker jag!

Ps. Jag kommer nog sakna min bästa Coda,
Amigo & mannen en smula.
Men jag överlever nog ska ni se ;)

Tjiiing!


Lämna ett avtryck
Postat av: Anita Lundin

Ha så roligt i utlandet :-)

2008-03-12 @ 07:48:48
Postat av: Fröken E

Åååååååååååh, vad jag blir avis! :/ Men, jag får vänta till 16 Juni, då det blir bulgarien en vecka :) Du MÅSTE knäppa en massa bilder så jag får se! I miss you!

2008-03-12 @ 11:33:10
Postat av: Sofi H

Re Anita Lundin:
Thank you ;)

Re Fröken E:
hihi. jag ska fota som bara den! Jag lovar! ;)
Miss you tooooo! jag hör av mig när jag hemma igen. kisses


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback